- Ma-vrij vóór 14:30 besteld, morgen in huis!
- Actie! Tijdelijk gratis verzending!
- Bak als een professional!
Bestellen
Op bakesmart.nl vindt je alles voor het thuis bakken van brood en banket. De website is verdeeld naar deze twee categorieën. En in elke categorie kun je kiezen voor Basisingrediënten, mixen, decoraties & smaakmakers en benodigdheden.
Kiezen
Zoek je gewenste artikel door middel van de categorieën, of type je vraag in de zoek balk, bovenaan de website. Bij elke artikel vind je een beschrijving, staat vermeld of het op voorraad is en wat de prijs is. Ook staan de ingrediënten en voedingswaarden vermeld, net als het gewicht en de verpakking. Zie een product naar keuze? Kies dan het gewenst aantal en voeg het toe aan je winkelmandje.
Kijken
Rechts bovenaan de website staat je winkelmandje. Hierin zie je alle producten die je hebt gekozen. Ben je klaar met winkelen? Kies dan voor betalen en plaats daarmee je bestelling. Mocht je hier niet mee uitkomen. Email dan onze klantenservice op info@bakesmart.nl.
Kopen
Voor bestellingen boven de € 75,- incl BTW en tot 100 kilo rekenen we geen verzendkosten. Bestellingen boven de 100 kilo kunnen we wel leveren, maar worden niet per post verstuurd maar per pallettransport. Hiervoor rekenen we meer kosten. Deze kosten wordt automatisch berekend bij het betaalproces.
Kiezen
Zoek je gewenste artikel door middel van de categorieën, of type je vraag in de zoek balk, bovenaan de website. Bij elke artikel vind je een beschrijving, staat vermeld of het op voorraad is en wat de prijs is. Ook staan de ingrediënten en voedingswaarden vermeld, net als het gewicht en de verpakking. Zie een product naar keuze? Kies dan het gewenst aantal en voeg het toe aan je winkelmandje.
Kijken
Rechts bovenaan de website staat je winkelmandje. Hierin zie je alle producten die je hebt gekozen. Ben je klaar met winkelen? Kies dan voor betalen en plaats daarmee je bestelling. Mocht je hier niet mee uitkomen. Email dan onze klantenservice op info@bakesmart.nl.
Kopen
Voor bestellingen boven de € 75,- incl BTW en tot 100 kilo rekenen we geen verzendkosten. Bestellingen boven de 100 kilo kunnen we wel leveren, maar worden niet per post verstuurd maar per pallettransport. Hiervoor rekenen we meer kosten. Deze kosten wordt automatisch berekend bij het betaalproces.
Betalen
Bestellingen via Bakesmart.nl kun je makkelijk en eenvoudig betalen via iDeal. Hiervoor word je doorverwezen naar de betaalomgeving op internet van je eigen bank.
Nadat je bestelling is betaald, ontvang je van ons een bevestiging per email.
Als we je bestelling gereed hebben en klaar om te verzenden, sturen we hier ook een bevestiging van, met als bijlage de factuur. Ontvang je deze mails niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Nadat je bestelling is betaald, ontvang je van ons een bevestiging per email.
Als we je bestelling gereed hebben en klaar om te verzenden, sturen we hier ook een bevestiging van, met als bijlage de factuur. Ontvang je deze mails niet, neem dan contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Retourneren
Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Dan kan je deze terug sturen binnen 14 dagen. Neem hiervoor eerst contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Wettelijk gezien is het niet verplicht om een reden op te geven voor het retourneren, maar het zou heel fijn zijn als je ons wil laten weten waarom je een product wil terugsturen.
Retourneren kan alleen met het Retourformulier. Dit stuur je mee met je retourzending, samen met de pakbon en het ongebruikte product, in de originele verpakking. Bij het retourneren van een bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Uitzonderingen:
De volgende producten kun je niet terugsturen:
* Voedingsmiddelen (i.v.m. hygiëne en voedselveiligheid).
* Seizoensartikelen (artikelen die buiten seizoen onverkoopbaar zijn).
* Producten die gekocht zijn in de aanbieding wegens korte houdbaarheidsdatum.
* Los verpakkingsmateriaal zoals taart-, cupcake- of bonbondoosjes en zakken. Dit zijn hygiëne artikelen en kunnen niet worden geretourneerd, mits het een gesloten omdoos of -verpakking betreft.
Wij kunnen helaas geen retourzendingen accepteren die onvoldoende zijn gefrankeerd.
Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen welke je niet besteld hebt, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Hoe zit het met de kosten bij het retourneren?
Indien je je hele bestelling retourneert, ontvang je, als wordt voldaan het retourrecht, het volledige aankoopbedrag terug. Retourneer je een gedeelte van je bestelling, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van die specifieke producten. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Op het moment dat wij je bestelling retour hebben ontvangen, betalen we het bedrag terug op dezelfde manier waarop je het hebt betaald. Dit gebeurt altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Wettelijk gezien is het niet verplicht om een reden op te geven voor het retourneren, maar het zou heel fijn zijn als je ons wil laten weten waarom je een product wil terugsturen.
Retourneren kan alleen met het Retourformulier. Dit stuur je mee met je retourzending, samen met de pakbon en het ongebruikte product, in de originele verpakking. Bij het retourneren van een bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Uitzonderingen:
De volgende producten kun je niet terugsturen:
* Voedingsmiddelen (i.v.m. hygiëne en voedselveiligheid).
* Seizoensartikelen (artikelen die buiten seizoen onverkoopbaar zijn).
* Producten die gekocht zijn in de aanbieding wegens korte houdbaarheidsdatum.
* Los verpakkingsmateriaal zoals taart-, cupcake- of bonbondoosjes en zakken. Dit zijn hygiëne artikelen en kunnen niet worden geretourneerd, mits het een gesloten omdoos of -verpakking betreft.
Wij kunnen helaas geen retourzendingen accepteren die onvoldoende zijn gefrankeerd.
Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen welke je niet besteld hebt, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@bakesmart.nl.
Hoe zit het met de kosten bij het retourneren?
Indien je je hele bestelling retourneert, ontvang je, als wordt voldaan het retourrecht, het volledige aankoopbedrag terug. Retourneer je een gedeelte van je bestelling, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van die specifieke producten. De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Op het moment dat wij je bestelling retour hebben ontvangen, betalen we het bedrag terug op dezelfde manier waarop je het hebt betaald. Dit gebeurt altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen.
Klachten
Indien je niet tevreden bent met het product? Stuur een mail naar info@bakesmart.nl.